• checkSpecialist in vrachtwagen interieurs
  • checkGepersonaliseerde producten
format_list_bulleted Menu
Alle categorieën keyboard_arrow_down
Home / Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden


Belangrijk
Wij verzenden alleen wanneer de betaling op onze rekening is ontvangen!  Door te betalen gaat u akkoord met deze leveringsvoorwaarden. De factuur met btw verzenden wij naar uw e-mail.

Juist adres
Wij vragen u om uw correcte afleveradres te vermelden. Indien u niet het juiste adres opgeeft, kunnen wij niet garanderen dat de levering op tijd plaats vindt. De kosten voor het verzenden naar een onjuist adres en eventueel het nogmaals verzenden zijn voor rekening van de besteller.

Betaling
Wanneer u de bevestiging factuur heeft ontvangen, betaalt u vooruit op Rabobank rekening nr. NL54 RABO 01599.18.812
Bank gegevens:
Rekeningnummer: NL54 RABO 01599.18.812
IBAN / SEPA  Nummer:  NL54RABO0159918812
BIC Nummer : RABONL2U
Banknaam:  Rabobank


Buitenlandse bedrijven - International EU companies
Voor buitenlandse bedrijven binnen Europese Unie kunnen wij de BTW verleggen. We vragen hiervoor eerst contact op te nemen met ons met alle gegevens van het bedrijf. Dit kan via support@labrotruck.com of bel ons : +31 6 46 17 95 95.
We can transfer the VAT for foreign companies within the European Union. For this we ask you to first contact us with all the details of the company. This can be done via support@labrotruck.com or call us: +31 6 46 17 95 95.


Wijze van levering
Wij zullen onze uiterste best doen om bestellingen zo snel mogelijk te laten bezorgen.
In veel gevallen wordt de standaard levertijd bij de artikelen aangegeven.
Veel producten zijn vanuit voorraad leverbaar of anders binnen enkele dagen (gordijnen , raambanden behalve met DEENS , en PRIT afwerking - deze binnen 1-2 weken)
Producten zoals stoelhoezen (4-6 weken),tunnelhoezen duocolor,deens eige logo etc ...(binnen 1-3 weken) en andere op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd.
Wel proberen we deze zo snel mogelijk te produceren. Mocht een product onverhoopt toch niet tijdig leverbaar zijn wordt je hiervan op de hoogte gesteld via een email.

Wij verzenden de bestellingen met POST.NL . De pakketten worden overdag aangeboden van maandag t/m zaterdag . Bent u niet thuis, dan proberen ze het de volgende werkdag nog een keer. Als aflevering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u binnen drie weken de zending op het Postkantoor afhalen. http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ voor meer informatie)

Levertijd
Wanneer de betaling voor 13.00 uur ontvangen is, proberen we de bestelling dezelfde dag nog te verzenden.LET OP NIET ALLE PRODUCTEN HEBBEN DEZELFDE LEVERTIJD!
Wij zullen onze uiterste best doen om de bestellingen zo snel mogelijk te laten bezorgen.
In veel gevallen wordt de standaard levertijd bij de artikelen aangegeven.
Veel producten zijn vanuit voorraad leverbaar of anders binnen enkele dagen (gordijnen , raambanden behalve met DEENS , en PRIT afwerking - deze binnen 1-2 weken)
Producten zoals stoelhoezen (4-6 weken),tunnelhoezen duocolor,deens eige logo etc ...(binnen 1-3 weken) en andere op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd.
Wel proberen we deze zo snel mogelijk te produceren. Mocht een product onverhoopt toch niet tijdig leverbaar zijn wordt je hiervan op de hoogte gesteld via een email.

Wij verzenden bestelling van maandag t/m vrijdag. In de meeste gevallen levert POSTNL de bestellingen de volgende dag af.
Voor zendingen naar het buitenland, geldt een langere levertermijn (tussen 3-5 werkdagen ) ! 

Let op! Dit is een indicatie, wij kunnen helaas niets garanderen m.b.t. levertijd en wijze van levering. Voor leveringen zijn wij afhankelijk van POSTNL. Bestel dus op tijd! Wij zijn niet aansprakelijk voor te laat geleverde bestellingen.


Manco's/reclameren
Meldt binnen 14 werkdagen na ontvangst manco's of wanneer een artikel is beschadigd of een gebrek vertoont. Wij zullen het artikel omruilen voor een nieuw of het juiste exemplaar leveren. Uw aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen vergoed. Na deze 14  dagen gaan we er van uit dat de bestelling volledig is geleverd en kunt u niet meer reclameren. Uw klacht svp melden via de email: support@labrotruck.com


Retourneren
Wij doen alles om u tevreden te stellen over de gekochte producten. Mochten de artikelen desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u die binnen 30 dagen na ontvangst retour zenden, mits onbeschadigd, in de originele verpakking, ongebruikt en met de toegevoegde retourformulier.

LET OP!
Gepersonaliseerde producten of producten met uitsparing kunnen niet worden omgeruild of retourneerd
.


Het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden met het retourformulier.
Deze kunt u zelf downloaden via de onderstaande link.
Stuur deze ingevuld op via e-mail - support@labrotruck.com -
Of neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Wanneer de  retourzending bij ons ontvangen is, storten we het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw bankrekening terug
Afhankelijk van de betaalmethode(onder rembours kan iets langer duren).

Retour.formulier.labro.pdf.docx

Retouradres:
Labro Truckbekleding
Kelvinweg 15
6101 WT Echt

Nederland
 
 
OPENINGSTIJDEN
Adres Nieuwe Showroom
Kelvinweg 15
6101 WT Echt
                                                                                             
Omruilen
Om artikelen om te ruilen naar bijvoorbeeld een andere kleur vragen wij om contact met ons op te nemen, dan kan via e-mail support@labrotruck.com of telefonisch.
Om het proces sneller te laten verlopen vragen wij om alvast het retourformulier erbij te sturen.
LET OP!
Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden omgeruild of retourneerd.


UITZONDERING HERROEPINGSRECHT UITSPARING
Producten met een uitsparing mogen niet worden omgeruild of retour worden gezonden.
Het herroepingsrecht is dan niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


Een bestelling annuleren 
Stuur een email naar support@labrotruck.com voor het annuleren van de bestelling.
LET OP!
Nadat de bestelling in behandeling is genomen is er kans dat annulering niet meer mogelijk is, neem hierover contact met ons op of de annulering nog mogelijk is.
Wanneer wij uw betaling niet binnen 7 dagen ontvangen hebben, gaan de gereserveerde artikelen terug in de verkoop.

Aansprakelijkheid
Labrotruck is niet verantwoordelijk voor indirect schade door te laat of verkeerd geleverde bestellingen, zoals gevolgschade, gederfde winst, schade door bedrijfsstagnatie, e.d. De aansprakelijkheid is beperkt tot vergoeding van de directe schade tot het bedrag dat u voor het product heeft betaald.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.